polski english français deutsch italiano nederlands
niedziela, 15 marca 2015

4-ta NIEDZIELA WIELKIEGO POSTU

Z Bożą pomocą rozpoczynamy święte Rekolekcje, które zakończymy w środę. Wykorzystajmy skrupulatnie ten święty czas szczególnej łaski Bożej. Pomagajmy sobie nawzajem. Dokładny program Rekolekcji mamy w „Matczynym Królestwie” i jest też wywieszony przed kościołem.
            Teraz, po rannej Mszy św. będzie nauka dla rodziców.
            O godz. 11.00 - Msza św. z kazaniem dla dzieci, a po niej - nauka stanowa dla młodzieży.
            O godz. 15.00 Gorzkie Żale z kazaniem o Męce Chrystusa, na które zapraszamy wszystkich  wiernych! - po Gorzkich Żalach będzie Msza św. z kazaniem dla rodziców.
            Wszystkie dzieci ze szkoły podstawowej i z gimnazjum niech przyjdą dziś na Gorzkie Żale.
            Dzisiaj autobusy odjeżdżają dopiero po naukach stanowych, zaś od jutra do środy autobusy będą jeździć na wieczorną Mszę św. zarówno od Zakowej, Huciska, jak i od Nowej Wsi. Korzystajmy z tego dobrodziejstwa, by autobusy nie jeździły puste.

Od poniedziałku do środy Msze św. będą codziennie o godz.: 9.00 i 18.00  oraz dla dzieci ze szkół podstawowych o 11,00, a we wtorek dzieci przyjdą godzinę wcześniej, by skorzystać ze spowiedzi.
            Od jutra zarówno w Winiarach, jak i w Nowej Wsi, będzie podstawiony autokar, który przewiezie dzieci do kościoła i po nabożeństwie odwiezie je z powrotem.
            Poniedziałek - jest dniem Miłosierdzia dla chorych. Na godz. 9.00 - przyprowadzimy lub przywieziemy na Mszę św. chorych, staruszków i emerytów.
            Po południu ok. godz. 13.00 pojedziemy do chorych leżących w łóżkach - ze spowiedzią rekolekcyjną i Komunią św. wielkanocną. Prosimy jeszcze dziś zgłosić w zakrystii tych chorych i prosimy by zgłosili się kierowcy, chętni zawieźć Pana Jezusa chorym.
            O godz. 18.00 - Msza św. z kazaniem dla wszystkich, a o godz. 19.30 - nauka stanowa dla młodzieży.
            Wtorek - jest dniem spowiedzi rekolekcyjnej i wielkanocnej!
            Spowiedź będzie w godzinach: 8.00 - 11.00 i od 14.30 - 18.00 z przerwą na Mszę św.
            Msze św. zaś będą: o godz. 9.00 - dla wszystkich, o 11.00 - dla dzieci, o 16.00 oraz o 18.00 - dla wszystkich. Skorzystajmy z tej okazji spowiedzi, gdyż jest to już spowiedź wielkanocna i będą zaproszeni księża. Młodzież we wtorek będzie mieć spotkanie po wieczornej Mszy św.
            Środa - jest dniem zakończenia Rekolekcji i wspólnej Komunii św. całej Parafii.
Msze św. będą o godz.: 9.00, o godz. 11.00 dla dzieci szkolnych, 16.00 dla matek z małymi dziećmi i matek oczekujących narodzin dziecka oraz o 18.00  z NIEUSTAJĄCĄ NOWENNĄ do Matki Bożej Dziekanowskiej. Na każdej Mszy św. Ojciec Rekolektant udzieli specjalnego BŁOGOSŁAWIEŃSTWA Z ODPUSTEM  ZUPEŁNYM NA GODZINĘ ŚMIERCI.      W środę na Mszach św. składamy ofiary dla Ks. Rekolekcjonisty z wdzięczności za trud głoszenia Rekolekcji. Jak wiemy OO. Bernardyni mają dużo kościołów i kaplic do utrzymania.

Od dziś przez cały okres letni wszystkie wieczorne nabożeństwa w dni powszednie odprawiać będziemy o god. 18.00.

W czwartek przypada uroczystość św. Józefa, Oblubieńca NMP. Msze św. w tym dniu będą w naszym sanktuarium o godz. 7.00 i o 18.00. Na te Msze św. zapraszamy wszystkich, szczególnie zaś mężczyzn, ojców, którym patronuje św. Józef.
Św. Józef jest też patronem naszego Pana Kościelnego, któremu już życzymy obfitości łask Bożych i opieki Świętego Patrona.
            W piątek najpierw o godz. 18.00 odprawimy Drogę Krzyżową, następnie Mszę św.
Przed kościołem można nabyć baranki wielkanocne, prasę kościelną i za dobrowolną ofiarę kartki świąteczne.
            W przyszłą niedzielę na stoisku przed kościołem będzie można nabyć książkę o biskupie Albinie Małysiaku pt. „Z pastorałem i humorem” oraz film „Z wiarą na głęboką wodę”. Autorzy filmu i książki podzielą się z nami swoim świadectwem o tej wyjątkowej postaci Kościoła krakowskiego.
            „Bóg zapłać” rodzinom, które wysprzątały kościół i złożyły ofiarę. Na ten tydzień prosimy rodziny z Sierakowa (z Banii).
            W tym tygodniu ofiary na kwiaty i światło do Bożego Grobu złożyli:
Parafianie z Granicy, z Kunice-wieś, Zabawie, Dziekanowice, Rudnik, Sieraków z Grodziskami, Nowa Wieś – Wielka Góra.
            Ofiarodawcom, a szczególnie zbierającym te ofiary składamy serdeczne Bóg zapłać.

Odwiedzona przez Ciebie strona internetowa korzysta z tzw. cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.