Informacje dla osób mieszkających na terenie parafii
– należy zgłosić się osobiście (oboje narzeczeni) do kancelarii w celu ustalenia terminu ślubu
– wymagane dokumenty:
*dowód osobisty (lub paszport)
* metryki chrztu narzeczonych (oprócz narzeczonych ochrzczonych w naszej parafii)
* świadectwa bierzmowania (oprócz narzeczonych bierzmowanych w naszej parafii)
* świadectwo szkolne lub parafialne z ostatniej klasy z oceną z religii (może być kserokopia)
* ważne zaświadczenie o odbyciu kursu przedmałżeńskiego
* zaświadczenie z Urzędu Stanu Cywilnego o zamiarze zawarcia małżeństwa i potwierdzające stan wolny (ze strony państwa) narzeczonych
– na 3 miesiące przed ślubem wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami należy zgłosić się do kancelarii w celu spisania protokołu małżeńskiego
Informacje dla osób spoza parafii
– należy zgłosić się osobiście do kancelarii w celu ustalenia terminu ślubu
– wszelkie formalności i dokumenty związane ze ślubem (spisanie protokołu, itp.) należy załatwiać w parafii narzeczonej (lub narzeczonego); po załatwieniu wszystkich formalności, duchowny sporządzający protokół małżeński wypisuje licencję do Parafii Macierzyństwa Najświętszej Maryi Panny w Dziekanowicach (Archidiecezja Krakowska)
– Miesiąc przed ślubem należy dostarczyć do kancelarii Parafii Macierzyństwa Najświętszej Maryi Panny w Dziekanowicach wypisaną licencję wraz z 3 egzemplarzami dokumentu z Urzędu Stanu Cywilnego.
Informacja dla wdowców
Należy przynieść Świadectwo śmierci (lub domniemania o śmierci) współmałżonka.